Helt otrooooligt!

Kattungarna satt stilla så länge OCH var vakna samtidigt så jag lyckades få en riktig kullbild, samt ett par bilder där killarna respektive tjejerna sitter tillsammans och poserar!! Okej att jag hade en rolig leksak att vifta med samtidigt som jag fotograferade, och att de dessutom satt på en hylla i stora klöträdet som gjorde att de var tvugna att sitta nära varandra (eller ovanpå, som Notte råkat hamna på stackars Gino på kullbilden)

Men söta och oskyldiga ser de då ut i alla fall <3







Notera min maskering av klösträdet bakom dem.... vill inte de ska klättra högre eftersom de kan falla, och jag har därför täckt över så de inte ska kunna komma högre upp. Undrar just hur länge det funkar innan de upptäcker något sätt att komma förbi?.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0