Filmer igen!

Har glömt att lägga ut ett par nya filmer som jag tog i söndags.

Det började med att Notte gav oss ett gott skratt då han höll på hur länge som helst med att försöka fånga ett nyckelhål. Dessvärre gav han upp då jag kommit med kameran, men ett par jaktförsök fick jag med i alla fall men sedan såg han mig med kameran och skulle försöka ta snöret till den i stället.

Sedan har vi en film där Gino och Sera brottas och så även Mattina som verkar ska sopa golvet (och det behövs kan jag säga med tanke på all kattsand som de sprätter omkring). 

Ungefär så ser det ut hemma hos oss en vanlig dag =)

Till filmerna

Här är Notte och Sera som Maya fotat närbilder på: 



Kommentarer
Postat av: Anna-Lena Fjellström

Åhh vilka härliga filmer. Nu börjar det närma sig, gissa om det längtas här :-)

Vi tänkte komma idag men har dragit på oss förkylning och hosta så vi kanske kan få komma på torsdag istället?

2010-06-15 @ 23:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0