En tråkig söndag

Jag har fått en ny dator och dessutom har min man Lasse också köpt grejor för att "hotta upp" den gamla vi hade för att samtidigt uppgradera vår server!! Låter ju toppenbra så länge allt funkar, men på grund av detta så blev den gamla servern överbelastad och lade av helt. Alltså har vi nu i drygt ett dygn varit utan vår mail och vår hemsida har heller inte fungerat.

I väntan på att han skulle fixa allt detta tog jag ett djupt andetag och gav mig in i den näst intill omöjliga uppgiften att städa Mayas rum... hon sov hos en kompis och kunde inte protestera över allt jag kastade bort. Drygt 4 timmar tog det men nu ser rummet jättefint ut - katterna gick in och nosade nyfiket och undrade nog var de var ;-) Maya blev såklart jätteglad då hon kom hem (efter att ha försäkrat sig om att jag inte slängt alla hennes grejor)!

Nu funkar hemsidan och förhoppningsvis kommer mailen i gång under kvällen - men om du har mailat mig under det senaste dygnet är nog det mailet borta i cyberrymden för alltid - så skicka gärna om det!

Nu ska vi ut och käka söndagsmiddag snart..... det blir pizza! 


 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0