Jag har hälsat på hos Isonzo =)

Lite lustigt är det, men det blir väl så när man bor för nära. Isonzo ur Flodkullen, som alltså är kullbror med Cecina bor bara 3 hus härifrån. Men ändå hade jag inte sett honom på nästan ett år! Jag har fått rapporter men inte träffat honom själv. Men härom kvällen när hans lillmatte var här hos Maya, så passade jag på att hänga med upp och säga hej till killen. Han verkar ha det superbra hos sin familj, och är herre i sitt hus precis som det ska vara ;-) (förlåt Ulf)

Maya hade kameran med sig, så här kommer ett par bilder av honom




Passar också på att lägga in en bild på systern Liris, som nu har börjat återhåmta sig ordentligt efter operationen hon fick genomgå strax före jul, då hon hade svalt en stor sten. Kolla ögonfärgen <3


Så kan vi väl slänga in syrran Cecina också, en bild från i morse


Tre härliga tonåringar på 17 månader <3 

 

Kommentarer
Postat av: Ingrid N.Ingrid N.

En fin kull. Min Po hör ju också dit. Och han har ju visat att han ger fina kattungar också, vilket jag kan konstatera vid mina fötter jusrt nu. Spännande när det blir dags för flick-katterna att få avkomma.

Kurrr från Ingrid.

2012-02-25 @ 17:16:48
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Lotta Liljeström

Ja visst kan det vara svårt att hitta in till grannen ibland :)

Jättefina missar allihopa, men lilla blåbäret är min favorit i den kullen, hon har nåt litet extra <3



kram

Postat av: Marie

Fina kissar hela kullen <3 Och jag är så glad och tacksam att vi har Liris kvar hos oss. Hon var ju så sjuk, och när inte ens veterinärerna misstänkte att hon ätit sten var det ju tur att det faktiskt gick bra med vårat hjärta.



Roligt att få se Isonzo också, sist jag såg honom var han ca 16 veckor gammal :) Lilla blåbäret träffar jag ju desto oftare, och hon är lika vacker som vanligt <3



Passa på och njut av er semester!



Kram

2012-03-05 @ 15:35:05
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0