Nya planer.....

Så var halva ledigheten slut och solen lyser för tillfället med sin frånvaro.... men en ljusning i det trista vädret är i alla fall att vi nu kan presentera Rudolf von den Schwarzwaldtigern som Moiras kommande pojkvän! Det var honom jag tidigare skrev om som jag hoppats på - och nu håller vi tummarna för att planen ska gå i lås!! Men det blir inte förrän i vinter.... Tack till Sussie och Kathrine för att Moira ska få träffa honom =)

Här kan ni se vad fin han är - fler bilder och info finns på hemsidan 



Eftersom det nu inte blev kattungar redan i höst som jag hade hoppats på, så har jag i stället anmält Moira och Nessa till en utställning i Borlänge sista helgen i september. Vi vet fortfarande inte om vi kommer med eftersom trycket på utställningar är så pass stort, men det vore roligt att ha någonting skoj att se fram emot när hösten kommer! I så fall kommer jag att ta båda tjejerna från p-piller i god tid innan, för att testa och se om de tycker att det känns bättre att ställas ut utan påverkan från dem. Jag har fått tipset om att det kan få dem att vara lugnare på utställning, då katterna ofta reagerar negativt på hormonerna som finns i p-piller! Sedan tänkte jag att de skulle få vara utan piller över vintern och tills de förhoppningsvis fått sina första kullar kattungar.

Nedan ser ni en bild på Moira där hon ligger och latar sig i stugan - kanske drömmer hon om "Rulle" !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0