Vi väntar kattungar igen kring den 16 mars :)

I torsdags var vi och kollade Nova med ultraljud, och vi kunde se att det var ett helt gäng små fosterblåsor i magen på Nova <3 Det känns så spännande, och jag är otroligt kattungesugen igen! Dessutom är detta min drömkull mellan våra egna katter som bor här hemma Nova (GIC S*Laxforsens Supernova of Lince´s) och Julle (GIC S*Juliy Manchzhury) Stamtavlan på den väntade kullen hittar ni här. Kattungarna kan bli brunmönstrade som Julle eller blåmönstrade som Cecina. Så därför är det dags att börja uppdatera bloggen oftare igen, för nu hoppas jag på lite mer aktivitet här hemma :) 
 
Både Julle och Nova är HCM testade i december 2014 med fina hjärtan, och de är otroligt snälla och har ett underbart temperament båda två så jag tror verkligen på denna kullen. Dessutom är båda två rastypiska och har gått jättebra på utställning, så jag tror även på utseendet på denna kull. De fick båda två diplom från SVERAK för att det gått så bra under det senaste årets utställningar så jag är väldigt stolt över mina stiliga kissar <3 
 
       

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis och lycka till! fin kombo! Blir spännande att följa! Kram från Sibirkoshki-gänget! :)

2015-02-07 @ 16:44:10
URL: http://www.manekineko.se
Postat av: Eva

Vi är så glada åt att få ha lånat Julle som pappa till vår efterläntgade kull :-)

2015-02-14 @ 20:19:14
URL: http://www.nikopek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0