Stads-kullen 1 vecka idag <3

Idag fyller städerna en vecka, och så klart måste jag ju ta vecko-bilder på dem!
 
De är vansinnigt fina alla sex, och de har runda huvuden och kraftig benstomme hela bunten! Känner mig så stolt över dem allihopa och över att Julle verkar ge så snygga barn <3 Att Cecina gör det visste jag ju sedan förra kullen (Flygplatserna) men denna kombinationen ser ut att bli minst lika fina <3 
 
Ska villigt erkänna att det inte är lätt att skilja dem åt, för de är lika som bär....3 + 3 förstås! Tjejerna är ju lätt att kolla i rumpan, men killarna får jag skilja åt med nagellack på ena framtassen på två av dem!
 
Pojke nummer ett, Arezzo
 
Pojke nummer två, Cuneo
 
Flicka nummer ett, Ancona
 
Pojke nummer tre, Bari
 
Pojke nummer fyra, Tivoli
 
Flicka nummer två, Genova 
 
Nova kom och nosade när jag höll på fotografera och hon bestämde sig för att Tivoli behövde lite extra omvårdnad. Lite lustigt för han var den enda av dem som hon brydde sig om. Duna tyckte de var läskiga så hon fräste åt dem!
  

Kommentarer
Postat av: tim

Oj oj vilken liten en :)

2013-11-03 @ 19:00:55
URL: http://www.zookungen.se
Postat av: Annika o Bernt

Livsfarligt att titta på sötingarna <3

2013-11-05 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0