Migli söker ett nytt hem <3

Migli i Flygplatskullen (S*Lince´s Migliaro - stamtavla) behöver få ett nytt hem då hans nuvarande familj tyvärr inte längre kan ha kvar honom. Migli är en kraftig, mysig och busig kattunge på 4,5 månader och föddes den 14 november 2012 i min uppfödning. 
 
Gärna en barnfamilj eller en familj med andra djur eftersom han är en social liten kille, och helst inte en allergifamilj eftersom vi inte vill riskera att han måste flytta ytterligare en gång!
 
Är ni intresserade av denna underbara lilla prins, hör av er till mig på mail: kicki at lince.se eller 070-647 60 48 så förmedlar jag kontakten med hans familj.
 
Här är några bilder från hans tid här hemma. På översta bilden är han nästan 12 veckor gammal, och på de nedre är han ca 5-6 veckor!

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej vad tråkigt att Migli måste flytta. Jag hoppas att hans nya hem dyker upp snart. Han är en fantastisk trevlig kille och till utseendet väldigt lika sin underbara pappa <3 Lycka till fina nallebjörn <3

Kram
Marie

2013-03-31 @ 13:04:02
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så tråkigt att Migli måste flytta. Håller tummar o tår för att han snart får flytta sitt nya hem. ♥ *kram*

2013-04-01 @ 11:34:33
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0