En lyckad och trevlig helg!!!

I helgen var jag, Malin som är fodervärd till Thyson och numera ägare av Simson (Ianko), Anette som har bl.a.Igor(Lince´s Dandelio) till Trondheim på utställning. Anette åkte utan katt, och jag hade med mig Cecina och Nova, och Malin hade med sig Simson och skogiskillen Uno.
 
Med tanke på att Cecina fällt precis all päls hon hade kvar efter kullen flyttade så hade jag inte några förhoppningar alls om att hon skulle få något cert, men Nova var i hyfsat kondition även om hon både gått ner lite i vikt och fällt en del päls hon med, så jag tänkte att vi gör ett försök till utlandscert och titel i alla fall.
 
Men otroligt nog såg domarna förbi framför allt Cecinas dåliga dagsform, och båda tjejerna blev Internationell Champion på lördagen, och lyckades även få sina utländska certifikat mot nästa titel Grand Internationell Champion på söndagen! Helt vansinnigt rolig och VÄLDIGT oväntat =)
Nova i sin bur, Cecina fastnade inte på bild då hon låg längst inne i sin lilla koja!
 
Uno fick cert båda dagarna och blev dessutom BIV på lördagen!! Grattis Malin och Uno <3
Simson som var på sin första utställning någonsin var sååå duktig <3 Han tog också cert båda dagarna, och blev dessutom NOMINERAD och fick vara med i panelen på söndagen =) Grattis igen!!
 
Här på lördagens bedömning
...och här med sitt NOM-pris som han fick!
Vi hade en vansinnigt trevlig helg, och jag lärde känna många nya trevliga människor!! Tack snälla Malin och Anette för supertrevligt sällskap i helgen <3 Det måste vi göra om!!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Stort grattis till en härlig helg. :D Visst är det kul att fara flera stycken och så sen när allt går så bra som det gjorde för er! :)

Kommer du till Umeå och i så fall med vem/vilka? *kram*

2013-03-26 @ 12:02:42
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Kicki

Tack Gunilla =)Japp, vi kommer till Umeå! Jag har med mig Julle och Nova! Ska bli skoj att ses igen! Kram

2013-03-26 @ 22:02:55
URL: http://lince.se
Postat av: Caroline

GRATTIS till katternas cert!
Helgen efter påsk är det Girons tur i Norge, hoppas han har lika stor framgång som syrran!
/Caroline

2013-03-28 @ 09:59:47
URL: http://jaheca.se/lurvtussarna
Postat av: Lisa

åh så roligt!! massor med grattis :) vi ses snart!! kram från mig och grabbarns

2013-03-30 @ 14:37:49
URL: http://lisassibirer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0