På besök hos Fruktkullen idag <3

 
Tänk vad mycket som händer på bara ett par dagar, men det är så himla skoj att ha den här foderkullen så nära att jag kan svänga förbi på 5 minuter. Att jag har egen nyckel gör ju saken ännu smidigare (tack Birgitta)
 
Nu är de fritt i köket och det busas som aldrig förr, och alla 5 utvecklas otroligt fint!
 
Här är Arancia längst till vänster och Mela till höger
 
Arancia <3
 
Calce verkar gilla att ha större ytor att springa på!
 
Limone var tuffast och modigast att utforska nya leksaker =)
 
Nettarina och Limone leker
 
Mela, hon är nog duktigast i kullen att posera fint =)
 
Limone och Nettarina kollar in nya vippan 
 
Nettarina som jag till sist bestämde mig för att registrera som golden, just för att hon ser exakt ut som mamma Moira som liten. Guldfärgen träder dessutom fram mer och mer för varje gång jag ser henne........
Men nog lär det dröja ett tag innan den mognat till samma ton som mamma Moira har på ryggen;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0