Nu är det bus så det ryker om det på kvällarna <3

 
 
 
Det är inte lätt att försöka få de här vildarna att sitta och posera för bilder nu för tiden =) Men oj vad skoj det är nu när det börjar bli full fart på dem. I kväll har de kört världens race genom hagen och det är väl bara en tidsfråga innan dessa små troll också lyckas bryta sig ur sin hage!
 
Här kommer en bildbombning från kvällens övningar. Reservation för att inte alla namnen är korrekta.....av förklarliga skäl!
 
Ancona och jag tror de är Genova
Cuneo i full fart
 
Hann fånga bakdelen på Arezzo
Kolla in Arezzos snygga profil
Cuneo (eller kanske Genova) tittut!
 
Prinsessan Ancona blev lite trött och kom till matte <3
 
Är det någon där inne?
 
Cuneo
 
Bari, även han snygg profil 
 
Genova och Arezzo
 
Ancona i full fart igen
 
Arezzos mönster börjar synas bättre nu
 
...'även Baris så klart för varför skulle bröderna börja skilja sig åt nu ;-)
 
Tivoli ser cool ut, kolla stora tassarna han har! 
 
Akrobater....
 
Upp gick ju lätt, undrar hur vi kommer ner igen?
 
Söta Genova <3
 
Men även om man är söt kan man brottas med brorsan Tivoli, ser ut som att Genova trycker ihop honom rätt bra tycker jag
 
Tivoli vill också komma upp på toppen!
 
Som jag nämnt tidigare är det varken lätt att fota eller filma dessa små krabater, för så här ser det mest ut på mig när jag sätter mig i hagen..... hur fotar man då?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0