Cecina har herrbesök <3

Efter tre månader utan p-piller och några nätters ropade så kom äntligen Cecina i löp! I går var jag till Östervåla och lånade hem den supercharmige och mysiga Elyot (SC S*Milashka's Elyot).
 
Cecina och Elyot hälsade på varandra och var båda nyfikna och nosade intresserat! Det blev inget morr eller fräs, utan de fattade genast tycke för varandra <3 Cecina fick vara inne hos Elyot en liten stund först, men hon fick komma ut medan jag lagade mat för att jag ville ha koll på dem, och när hon fick gå in dit igen så tog det bara några minuter innan jag bevittnade en första parning!
 
Nu har det varit full rulle i badrummet under natten, och även nu på morgonen så jag håller tummar och tår för att det blir kattungar här kring den 14 november!!! Om ungefär 3 veckor kan vi börja leta efter tecken på dräktighet! Så här blir kattungarnas stamtavla ifall de lyckats!
 
Åh, vad jag hoppas, och jag längtar efter kattungar i huset igen. Tror det kommer att bli jättefina småkissar mellan dessa två och med toppen-temperament. Elyot är sååå gosig, och även fast han har dam på rummet så håller han på att nästan krypa in i oss människor när vi kommer in, och han vet inte hur han ska vända ut och in på sig själv för att han ska få så mycket gos som möjligt <3
 
Här är några bilder från gårdagen och från i morse:
 
Hm, du luktar gott tjejen =)
 
 
Snygga Elyot har för tillfället "sommarkostymen" på sig
Dags för frukost
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Måste bli kattungar, blir mycket förvånad annars. Underbara bilder på kärleksparet. Nu håller jag tummarna att det blir barnbarn :)
Kram
Heidi

2012-09-11 @ 10:01:49
URL: http://klockarbackens.blogg.se
Postat av: Lillemor Ö

Så vackra! Spännande! :D

2012-09-11 @ 11:15:22
Postat av: Lena

Åh så härligt att det går bra för nån i alla fall *fniss*..
Lycka till med katterna och jag hoppas också att det
blir finfina småttingar hos er i november.

Kramis Lena och sibbarna i Kåge

2012-09-11 @ 21:48:57
URL: http://www.miramilaia.se
Postat av: Margita

Riktigt fina sibbar! Väntar med spänning på smått! :)

2012-09-14 @ 10:50:51
URL: http://sengas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0