Ännu en hälsning från Mytologikullen :-)

Idag kom även en hälsning och bilder från Musse (Plutus) som också kommer ur Mytologikullen precis som Caelus! En riktig snygging även han, som har det toppenbra hos sin familj. Bortskämd verkar han vara som blir serverad älgkött hemma, men det är man värd då man är kungen i huset? Eller hur? För kung är han väl?
 
Tack Lars för de fina bilderna:-) Som alltid blir jag så glad då det kommer rapporter från de utflyttade små <3
 
Musse hjälper husse att beskära äppelträden
 
Så här gott mår man när man ligger och sover
Tänk att det gått 1 1/2 år sedan jag hade kull hemma, då Musse och syskonen Caelus, Aurora och Bellona var små!! Nu är Aurora parad, och kanske själv ska bli mamma snart!
 
Auroras småttingar kommer att växa upp hos fodervärdarna i Stockholm, men Cecina får ju om allt går bra en kull här hemma i mitten av november!!! Åh, vad jag längtar kattungar nu!

Kommentarer
Postat av: Marie

Den killen går inte av för hackor, han är verkligen väldigt fin. Och vilken utveckling han haft <3 Träffade gänget några dagar gamla och sen när det snart var dags för flytt. Hela gänget var supermysiga och mamma Moira är en favorit för mig så det är roligt även för mig att få se hur "småttingarna" har det nu <3

Kram
Marie

2012-10-18 @ 19:26:53
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0