Lika barn leka bäst.... eller?

Som ni säkert sett är kattungarna vansinnigt lika varandra, och än så länge funkar det att märka dem med nagellack men jag hoppas verkligen de går att skilja på även då de blir lite större och nagellacket nöts bort snabbare.
 
Jag har tänkt på hur lika de är pappa Elyot hela högen, och blev lite full i skratt då jag såg bilder från när han  var liten och hur kullen han växte upp i såg ut. Där kan man snacka om svårt att skilja dem åt, för de var hela 7 stycken som såg nästan likadana ut =) Har fått låna ett par bilder från Heidi S*Klockarbackens som var fodervärd åt Elyots mamma Leia då kullen var liten.
 
Ungefär så här tror jag det kan se ut här hemma om några veckor, även om våra är 2 färre (tack och lov ;-) )
 
Elyot och hans syskon 6 veckor
Här är de 10 veckor gamla (fråga mig inte vem som är Elyot)
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0