Kattungarna har blivit 3 dagar!

 
Idag har vi tagit några nya bilder på småttingarna! De växer så bra och är så fina hela högen <3 Tror inte jag har haft en kull tidigare där de varit så jämna typmässigt :-)
 
Cecina är jätteduktig som mamma, och är lugn och trygg och tar så väl hand om de små och mat verkar hon ha, med tanke på hur mycket de går upp i vikt. Idag var Monica (S*Kneph´s) här och hjälpte mig dubbelkolla så jag hade tagit rätt på könen, och jag hade helt rätt! Det är 3 killar och 2 tjejer <3 Tack Monica för hjälpen, och en trevlig pratstund!
 
Först kommer här en söt-bild där två småttingar använder brorsan som huvudkudde:
Kille (kattunge nummer 1) Migli som är störst just nu och väger ett gram mer än syrran är varmast i färgen =)
Kille (kattunge nummer 2) Miti fortfarande i mitten både när det gäller färg och storlek!
 
Tjej (kattunge nr 3) Linate som är minst, men har ändå vuxit massor och väger nu 126 gram.
 
Tjej (kattunge nr 4) Caselle är näst störst och ljusare än sin syster Linate.
 
 
Kille (kattunge nr 5) Cino är den mörkaste av dem alla, och ligger också i mitten viktmässigt med sina 145 gram.
Ja, man kan bara konstatera att med 5 såna här ljuvliga varelser här hemma blir det inte mycket nytta gjort ;-) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marinettes

Finns väl inte något nyttigare än att sitta vid bolådan och kolla sötnosar, gärna dygnet runt.!
Kram!!

2012-11-17 @ 21:02:00
URL: http://marinettes.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Nej det blir inte mycket gjort när man har små gryn hemma. Det går liksom inte att slita sig från bolådan <3

Migli ser väldigt varm ut tonen i jämförelse med sina syskon. Tänk om han blir golden? :)

De ser jättefina ut hela gänget, och jag kan inte bestämma mig för någon favorit än tror jag. Men Migli och Linate sticker ut lite just nu för mig iaf.

Kramis
Marie

2012-11-20 @ 14:54:11
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0