Storfrämmande idag =)

Sera ur Morias första kull kom på besök idag, och  fick vara ute på altanen en stund så jag fick träffa henne! Oj, vilken vacker dam hon har blivit! Otroligt lik sina syskon, och även sin mamma <3 Hon ska ställas ut på SUK utställningen den 30/6 så det ska bli jätteskoj att höra vad domarna tycker om skönheten!




En dam med kattityd =)






Så läcker teckning har hon <3


Tack snälla Anna-Lena och Johanna för att ni skämmer bort henne och tar så bra hand om henne!!! Hon hade aldrig kunnat få ett bättre hem än hos er <3 

Här kommer också ett par bilder på kullbrodern Notte som jag fick för ett par månader sedan (skäms, men jag har glömt att lägga ut dem) Tack även till Terese och Peter med familj <3

En stor och stilig kille har han blivit, "vår" busigaNotte !




De andra två syskonen Mattina och Gino har jag ju redan lagt ut bilder på alldeles nyss, från när vi var på utställning i Östersund och Bollnäs! Gino har dessutom den stora äran att pryda förstasidan på Sällskapet Sibirisk Katts hemsida denna månaden =)   

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Åh vad roligt att äntligen få se bilder på Notte och vilken kille!!!

Han är otroligt snygg <3

Tack för att vi fick komma och hälsa på, tack för kaffet och tack för den snygga burinredningen.

Sist men inte minst: Tack för Sera <3

2012-05-23 @ 20:31:05
Postat av: Ingrid Näsholm

Roligt att se alla vackra avkommor till dina honor.

Ingrid.

2012-05-23 @ 22:13:52
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så stora "kattungarna" har blivit! :)



Nu är jag lite slö o skriver ett svar för många inlägg. ;)



Vad du är produktiv på att sy, ska bli kul att träffas i Sundsvall om ett tag men först ska jag hinna med Skellefteå.



Vad roligt att det gick så bra på utställningen, extra kul när det går bra för ens avkommor eller andra katter man har varit delaktiga i på ett eller sätt.



När jag ser att ni firade Mattinas GIC slår det mig att vi har inte firat Sakhis GIP ännu... ;) kram



2012-05-23 @ 23:15:29
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Suanne

Vilken vacker tjej Sera har blivit!! <3

2012-05-24 @ 08:46:17
Postat av: Marinettes

Oj så vacker Sera blivit.

2012-05-28 @ 14:55:53
URL: http://marinettes.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0