Spännande tider!

Just nu är det väldigt roligt att vara kattuppfödare!! Det går säkert upp och ner, men just nu är det väldigt uppåt!!

Dels har jag så klart en helt underbar kull hemma hos Marie, och de växer och är så vansinnigt fina så jag blir alldeles lycklig varje gång jag ser dem! Här är en ny 7-veckors bild som kom i mailen i går:


I kväll tar jag natt-tåget till Kiruna och Laxforsen för att äntligen hämta hem lilla Nova!! Åh, vad jag längtar efter att äntligen få krama henne <3




Dessutom har jag lite mer spännande saker på gång, men det återkommer jag om senare när det är bestämt till 100%! Men det lutar åt att denna lilla killen inom kort kommer att bli en del av min uppfödning <3


Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Lena

Oh så spännande du har framför dig..

Kattungarna hos Marie är helt underbara..

Skulle gärna hänga med till Susanne i Kiruna och gotta mig åt hennes fina kull. HÄLSA henne från mig och lycka till med fina Nova..

Och så slutligen, så spännande med ny kille...Ser fram emot den där fortsättningen som ska följa =).



Kram Lena och sibbarna i Kåge

2012-01-05 @ 13:11:44
URL: http://miramilaia.se
Postat av: Marie

Kullen får ju jag äran att mysa med varje dag och de är verkligen helt underbara. Sociala och gosiga, mattehjärtat har svårt att motstå dessa små plirande ögon. Och det slutar med att jag inte får något vettigt gjort här hemma, men så får det bli. Har man kattungar hemma så får andra saker stå över!



Är så glad att Nova snart är hemma, hon är ju som jag vet mycket efterlängtat och jag är extra glad att det blev just lilla sotnos som kommer. Ser fram emot att träffa lillan snart :)



Sen är ju jag lite extra spänd och förväntansfull på den här nya killen också. Håller tummarna hårt att det blir som vi hoppas på! Ser fram emot vad framtiden kan ge :)



Lycka med resan. Hälsa till goa Susanne.



Kram

2012-01-05 @ 16:28:49
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Ingrid N.Ingrid N.

SPÄNNANDE planer. Lycka till jag följer allt med stor spänning. Hälsa Susanne.

Ingrid.

2012-01-05 @ 20:42:07
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Caroline

Önskar dig lycka till med resan!

Själv hämtade jag Giron igår, det blev en lång men spännande dag!

Sia försöka lägga in bilder imorgon... :)



Kram

Caroline

2012-01-05 @ 21:39:06
URL: http://lurvtussarna.wordpress.com
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad kul att det äntligen är dags att hämta hem lilla vackra fröken. Du får hälsa Susanne så gott även från mig. Låter spännande med en liten snygg kille. Följer med stort intresse vad som händer. :) kram

2012-01-06 @ 12:27:30
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Lotta

Vad är det för en liten söt kille du spanat in, nu blev jag nyfiken :-)

2012-01-08 @ 14:58:11
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta Liljeström

Hoppas att allt gått bra med lilla prinsessans resa hem och att de andra katterna gillar henne också!

Spännande att det kanske blir tillökning även på den manliga sidan ;)

Vi hörs!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0