Ännu en fantastiskt fin kull <3

Förra helgen föddes även en till kull som ligger mig varmt om hjärtat!! Det är kullen hos Isrosens sibirier här i Sundsvall. Mamma är Isrosens Aiko, som är dotter till Lotus, och pappa är Lince´s Po, ur Nessas första kull. Det är första gången två av mina katter kombineras, alltså två barn till Nessa och Lotus <3 Gissa om de är fina, de 4 små bebisarna?

Tre svartmönstrade tjejer blev det, en med ganska mycket vitt! Sedan en röd-vit kille =)

Först killen som heter Isrosens Mars


Sedan den ljusare av de två svartmönstrade utan vitt. Hon heter Isrosens Sianije:
 

Nästa svartmönstrade tös, som är lite mörkare heter Isrosens Venus:


Sist ut är hon med ganska mycket vitt, som heter Isrosens Luna:


Jag var och hälsade på och fotade dem i går, och mamma Aiko var så lugn och trygg och brydde sig inte mycket i att jag kom och störde familjefriden. Om ni är intresserade av denna kull, som faktiskt bor här i Sundsvall kan ni kontakta Ingrid! Uppgifter finns på hennes hemsida!   

Tack snälla Ingrid för att jag får vara delaktig i kullen, och för att du "tussat" ihop Nessa och Lotus! Hade Lotus bara kunnat vara fertil längre hade dessa två varit en drömparning för mig. Men nu har deras barn fått träffats i stället och se vad bra det blev ;-D

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara småttingar, och faster Liris är såklart väldigt stolt <3 Tänkte inte på att det både är favoritkillen Lotus och Nessa i dessa små, klart de är fina då! <3



Kram

2012-01-29 @ 21:18:37
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Ingrid N.Ingrid N.

Jamen Här är ju mina raringar som du fotograferade Kicki. Nu håller dom på att öppna ögonen så snart blir dom ännu sötare.

Hälsa Lotus o Nessa.

Kurrrr Ingrid.

2012-01-30 @ 11:14:05
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0