One Lovely Blog Award

Har fått två jättefina blogawards från bloggar jag brukar följa själv! Jättesmickrande, och jag blev så klart jätteglad över att ni brukar följa min blogg. Tack snälla Lena och Heidi för detta! Jag läser ofta era bloggar också!!!


När man har fått en award ska man:

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!
2. Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.

De bloggar utöver ovanstående som jag vill ge denna fina award till är:

* Marie och Sessans blogg, som är min underbara fodervärd och världens bästa......

* Ingrid och Isrosens sibbar, som jag gärna också både följer på bloggen och live!

* Emma som bor i Göteborg, som kanske ännu är ny för er sibbeälskare, men en tjej som jag har ett gott öga till ;-)

* Lotta och Atoll´s uppfödning som också står mig nära om hjärtat
  
* Sist men definitivt inte minst, min underbara dotter Sofias blogg som jag följer! Saknar dig gumman då du pluggar ända borta i Linköping, men jag är så glad över att du trivs!!!
    


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh tack snälla för att jag fick en Award. Din motivering värmer ända in i själen.

Kramar i massor <3

2012-02-05 @ 20:52:22
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Ingrid N.Ingrid N.

Hjärtligt TACK för Awarden. Jag önskar ge dig en tillbaka men kan inte se den på min blogg fastän jag fått 2st och vet ej hur jag skall kunna ge dig en tillbaka som du är värd!!

Ingrid.

2012-02-08 @ 10:19:45
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Här får du en till award! ;) Jag fuskade och uppgav 10 bloggar då jag helt enkelt inte bara kunde välja 5 st. ;) Se mera här;

http://deltassibiriskakatter.blogg.se/2012/february/jag-har-fatt-en-award-tva-ggr.html

kram

2012-02-09 @ 20:45:23
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0