Ianko igen <3

Eftersom jag vet att min tid med honom här hemma är begränsad, så måste jag ju passa på att suga ut varje minut tillsammans med honom <3 Han är så otroligt go och härlig och i natt har Emil sovit med honom i Mayas rum då Maya sov hos farmor och farfar. Emil kunde knappt sova för Ianko bara gosade, kurrade och tvättade honom över hela ansiktet så Emil hävdar att han inte behöver duscha idag ;-)

Hoppas så klart att rätt hem till honom dyker upp snart, men fram tills dess ska jag verkligen försöka njuta av att ha honom här hemma <3

Fina snygga Ianko som fyller 5 månader på torsdag:
  



Stortass <3


Kanske inte så macho med rosa överkast, men allt klär en skönhet =)

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så tråkigt läsa att det inte gick pga allergin, men njut av att ha honom hemma. Väldigt snart har du hittat en ny bra fodervärd - för vem kan motstå en sån här snygging!! ♥ Kicki, vad gäller det rosa överkastet så vet du väl att ALLT klär en snygging? ;) kram

2012-02-19 @ 12:13:15
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Marie

Känns så orättvist att allergin skulle ställa till det, med tanke på hur många ggr. de testade osv. :((



Underbara Ianko, som jag sa i mailen Kicki. Du får sluta skicka så mycket bilder på prisen för annars kommer jag och "kattnappar" honom snart!! <3



Kram

2012-02-19 @ 13:00:46
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Lotta Liljeström

Han är verkligen snygg den lille (store!) prinsen. Skulle också precis som Marie, kunna tänka mig att komma och kattnappa honom!

Vi har en "ansiktstvättare" här hemma också, han är även väldigt bra på örtvätt! Fniss! Mysigt ett tag men inte varje natt ;)



Hoppas det löser sig med hem snart!



kramis

Postat av: Åsa

Snyggingen! Vi har storstädat här hemma nu så Johan kan börja andas igen, men vi saknar lillkillen och hans gosiga ansiktstvättar! :) Hoppas verkligen han får ett nytt toppenhem snart, för han är verkligen en drömkatt på alla sätt och vis!!

2012-02-19 @ 15:00:03
Postat av: Ingrid N.

Har ju hört ryckten att ny bra fodervärd dykt upp. SKÖNT för det är ju en SPECIELL katt som charmar alla även mig och vi är ju många som annars skulle känna oss t¨vugna att bli födervärd även om förnuftet säger annat. Roar mig själv med kattungarna som i går blev 4 veckor. Skojiga helbusiga.

Kurrrr Ingrid

2012-02-19 @ 19:40:35
URL: http://isrosen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0