Ianko är hemma igen!

Tyvärr så klarade inte Iankos foderhusse av sin allergi och blev jättedålig av kissen =( Trots att de testat jättemånga gånger och det hade gått bra, klarade inte kroppen av att ha Ianko boende hemma hos sig. Så i morse fick Ianko komma tillbaka hem hit igen i väntan på att vi ska hitta en ny familj åt honom <3



Jag är så jätteledsen för Åsas och Johans skull, och de hade redan fäst sig otroligt mycket vid honom och han är ju en katt med ett otroligt temperament. Kram på er båda <3 Det är ju tur att ni i alla fall har Gekko som kan trösta er.

Kommentarer
Postat av: Lotta Liljeström

Nämen fy vad tråkigt för Åsa och Johan! De som väntat och väntat på en sibbekille. Hoppas han mår bättre i allergin nu.

Hoppas det löser sig snabbt med ny familj åt Ianko, kan tänka mig att det är väldigt lätt att fästa sig vid honom och inte roligt att lämna bort honom om han blir kvar ett tag.

Men tre eller fyra katter hemma spelar väl ingen roll, eller hur är det Lasse brukar säga ;)



kram

Postat av: Marinettes

Så jättetrist för familjen, hoppas att ni snart hittar en ny familj till läckerbiten.

Kram och Lycka till!

2012-02-18 @ 20:38:29
URL: http://marinettes.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Tänker på Åsa och Johan, är så ledsen för deras skull. Jag vet hur länge de väntat och sett fram emot sin sibbekille, det gör ont i mig att det blev såhär. Livet är bra orättvist ibland!!! :((



Sen är ju då frågan vart Ianko ska ta vägen. Det första som hände var ju att mitt hjärta sa ja till honom klart han får flytta hit!! Men hjärnan bromsade och la upp en massa tråkiga argument till varför det inte skulle fungera med en fertil hane här hemma. Vet att Ianko kommer att få det toppenbra hos hans nya familj. Men jag hade ändå önskat att jag vi kunnat ta emot amerikanen med öppna armar. Han är verkligen något utöver det vanliga! <3



Kram

2012-02-19 @ 10:53:34
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0