Kattungarna har blivit 3 veckor!

Igår fyllde flygplatserna 3 veckor!! Jag jobbade sent så jag hann inte få några nya bilder på dem, men idag kommer i alla fall 3-veckors bilderna på småttingarna! När jag kom hem från jobbet så låg de och brottades, och de har börat tvätta varandra och är så duktiga, mattes små hjärtegryn <3
 
Idag fick de även smaka på lite mat, vilket bestod av kattungemousse blandat med mjölkersättning! De var väl måttligt intresserade men smackade då jag lade lite i deras munnar! Men sen gick de över tallriken så de fick smet hela tassarna =) Men mamma Cecina hade ingenting emot varken att slicka fatet eller tvätta dem efter maten ;-)
 
Migli 3 veckor och 489 gram
Miti 3 veckor och 420 gram
Linate 3 veckor väger 403 gram
Caselle 3 veckor och 485 gram
Cino 3 veckor väger 372 gram
Vad är det för kladd på fatet? Verkar konstigt??
De senaste dagarna har det varit långa dagar på jobbet, mycket på grund av all snö som kommit så jag har inte haft så jättemycket tid att vara med kattungarna, så därför har jag inte någon ny information om deras personligheter även om de blir mer och mer aktiva. Det är barnen och maken som pysslat mest med dem de sista dagarna, men snart är det helg och då ska jag passa på att mysa och umgås lite mer med dem <3 

Kommentarer
Postat av: Ingrid Näsholm

Fina kraftiga kattungar. Bara att vänta på mer utveckling och mycket spring i benen fram emot julen.
Mvh Ingrid.

2012-12-06 @ 21:04:48
Postat av: Margita

Det är en mysig tid nu när de blir mer rörliga. Sötnosar!

2012-12-08 @ 09:19:58
URL: http://sengas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0