Kattmys på en snöig söndag =)

Idag har vi inget speciellt inbokat utan vi bara myser inne när det snöar ute! Tog lite bilder på katterna och tänkte dela med mig lite av vår sköna morgon <3
 
Nu äter kattungarna duktigt av vanlig kattmat, och Migli och Caselle knaprade även torrfoder igår! Cino är nog den som är allra mest förtjust i kattmaten, och är först framme när jag kommer med fatet!
 
Caselle ser ertappad ut, undrar vad hon ska göra?
Jaha, lägga sig och sova med Miti och Linate som bara sov och sov när jag var inne och fotade och lekte med dem! Så det blev inga roliga bilder på dessa två idag!
En sovande Miti. Finns det något som ser så avslappnat ut som en sovande kattunge?
Migli och Cino var i högform i stället och verkade inte alls vilja sova med sina syskon 
Men till slut blev även grabbarna bus trötta.... gäsp säger Migli!
En bild på vackra mamma Cecina 
Till sist ett par nya foton på vår nya mysiga lilla kille Juliy <3
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så fina kort och jag blir så kattungesugen när jag ser bilderna på dina otroligt charmiga flygplan! Jag tycker dom kan resa norrut ett litet tag. ;)

Vad ska jag säga om Juliy, annat än WOW!!! Vilken krage, vilken utstrålning! ♥♥♥ Går det bra ihop med tjejerna eller är han fortfarande i karens? *kram*

2012-12-16 @ 14:14:18
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0