Ianko (Simson) officiellt svensk nu!

Idag kom äntligen stamtavlan för Ianko (Simson) och det kändes verkligen jätteskoj att se hans namn på den gul/vita stamtavlan! Så i kväll har jag firat med ett glas vin att jag officiellt importerat en ny Sibirisk Katt från USA till Sverige, och lyckats få allting rätt med papper, stämplar och allt vad det innebar ;-) Vem kunde tro det för 5 år sedan då vi hämtade hem vår första sibbe Lotus?

Här är en bild som Marie tog i söndags då vi hälsade på honom. Jag håller i den "lilla" 6-månaders klumpen <3 Hoppas det är okej att låna bilden ;-)

US Lundberg Ianko, registrerad i SVERAK och kommer även snart att finnas med i PawPeds
 
 


Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Grattis till den nya svenska stamtavlan. Ska verkligen bli kul att följa med denna lilla (nja) stora killen o se vad han ger för avkommor! :)



Glad påsk! kram

2012-04-04 @ 22:00:07
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Marie

Låna på du, Kickis.. Jag tar betalt längre fram ;)



Skojar bara. Grattis till stamtavlan. Skönt att han nu är officiell. Måste åter igen berömma hans underbara temperament. I lördags fick båda mina barn följa med och träffa honom. Leo och Noel har pratat non-stop om honom sen dess. Han är en stor kille för sin ålder, men en stor gos-knutt som är hur mysig som helst <3 Charmar alla i sin väg <3



Kram

2012-04-04 @ 22:21:47
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0