Kärlek uppstod direkt =)

Eftersom Nessa var väldigt höjljudd under gårdagen bestämde jag mig för att prova att släppa ihop Boris och henne direkt då jag kom hem från Valbo i går kväll. Tog in buren till rummen där Nessa var för att de skulle få nosa lite på varandra, och direkt började Nessa purra och kvittra. Jag öppnade burdörren och Nessa började kvittrande och efterhängset jaga stackars Boris runt köket så han hade inte en chans att nosa in sig och kolla var han kommit.

Jag ser att de kommer överens och lämnar dem ensamma och en kvart senare så kommer första parningen. Nu blir det 3 långa veckor till av väntan för att se om detta försök gick bättre. Men det känns som att oddsen är betydligt bättre denna gången, eftersom Nessa uppenbarligen var helt redo då han kom hit!

Här kommer en bildkavalkad på kärleksparet!

Hej, dig känner jag igen
    

Du var nog ännu snyggare än jag mindes <3


Luktar spännande

 
Puss på dig


Pang på bara.... 


Rull och snurr efteråt


Tvätta sig är också viktigt


.. även för Boris så klart


Vad tror du älskling, är du redo för en omgång till? prrrrrr

Kommentarer
Postat av: Ingrid N.

Detta ser ju mycket lovande ut. Håller tummarna för bra resultat.

Ingrid.

2011-09-13 @ 12:44:58
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Marie

Hahaha underbara kommentarer till bilderna :) Sista bilden är ju underbar.. Nessa ser kärleksfullt på Boris. :)



Attans vad långväntat det här kommer att bli. Men det känns liksom säkrare redan nu. Vi var ju tveksamma hela tiden om det verkligen tagit. Nu tror jag faktiskt det blir bebbar här hemma i mitten av november.



Föds de den 16 november blir det på Noels födelsedag :) Gissa om någon skulle vara stolt då :)



Kramis

2011-09-13 @ 14:06:24
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Gunilla

Hoppas, hoppas verkligen att det tagit. Fina bilder har du fått till oxå. :) kram

2011-09-13 @ 23:18:23
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Lena

Åh så underbart då det säger

"klick" så där..

Lycka till, och jag håller tummarna för att

det dyker upp "hallon"

i bloggen om några veckor..



Kramis Lena och sibbarna i Kåge

2011-09-15 @ 22:33:18
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0