S*Laxforsens nya kull <3

I onsdags morse födde GIC Nikopeja´s Orianna 6 underbara små kattungar, och den stolte fadern heter SC Amante´s King of Taiga. Allt gick jättebra och ni kommer i framtiden kunna följa kullen på uppfödaren Susannes hemsida Laxforsens. Stamtavlan på sötnosarna hittar ni här. Stort grattis till Susanne och Sissel (N*Solstorm´s) som äger de stolta föräldrarna!

Det blev 2 flickor och 4 pojkar, och om allt går som vi hoppas kommer en av töserna att flytta in hemma hos oss i början av januari <3

Här är bilder på dem 1 dygn gamla

Nummer 1, pojke som är solid svart


Nummer 2, flicka som är svart tigré


Nummer 3, pojke och en solklar golden tigré, vilket blev en liten överraskning!


Nummer 4, flicka som är solid svart


Nummer 5, pojke som är svart tigré 

Nummer 6, pojke som även han kan bli golden tigré men mörkare än 3:an


Nu är ju bara frågan??? Hur ska jag kunna välja mellan dessa 3 sötnosar <3 <3 <3 Ett svårt men väldigt angenämt "problem" =D  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men oj, har du redan fått ut dem i bloggen!

Hi hi, vi får hjälpas åt med ditt angenäma problem, så gott det går. ;-9

2011-10-14 @ 12:40:59
Postat av: Katarina

Underbart vackra alla tre! :)

2011-10-14 @ 12:52:01
Postat av: wilma:)

3an!!! :D

2011-10-14 @ 15:54:37
URL: http://stylebywilma.blogg.se/
Postat av: Ingrid N.

Lyckatill med detta intressanta val. Följer beslutet med nyfikenhet.

Ingrid.

2011-10-14 @ 17:58:52
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Christer

Fråga Lasse om vi kan bilda en stödförening.

2011-10-14 @ 19:31:54
URL: http://fotofyndet.blogspot.com
Postat av: Kicki

Ja, det blir inte lätt men jag litar på att Susanne lotsar mig rätt <3

Wilma, jag håller med om att 3:an är jättefin men jag ska ha en hona ;-)

Christer, det skulle han säkert vilja men jag vill inte fråga...då kanske han kommer på andra tankar igen... ;-)

2011-10-14 @ 23:04:51
Postat av: Marie

Ja du valet blir inte lätt! Men de är så fina båda två så vem det än blir så får ni en ny och helt underbar prinsessa i januari ♥♥ Stort grattis till vem det nu än blir ;)



Christer, du är rolig du.. ;)



Kram

2011-10-17 @ 14:09:51
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0