Kattungarna 3 dagar!

Har varit hos Marie idag och hälsat på bebbarna. Marie fotade dem och som det känns nu är vi ganska säkra på könet på 5 av dem... men inte 100%!! Ettan är fortfarande ett "det" men resten verkar vara som vi först trodde:

Ettan som vi inte vet vilken sort h*n är:




Tvåan tror vi är en kille:




Trean tror vi också är pojke:




Fyran tror vi är en liten tjej:




Femman, där har vi nog en grabb igen:
 



Sexan, sist ut ännu en pojke som vi tror:




Maya var med idag, tror det är lilla ettan hon håller i <3


Så fort vi har könen säkerställda så kommer vi att berätta vilka namn de ska få. Marie med familj ska få döpa dem eftersom de växer upp hemma hos dem <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror jag är kär i alla sex... :) Är tur att Olona är kastrerad så vi inte kan skaffa några kattungar, för det skulle bara sluta med att jag behöll hela kullen :)

2011-11-19 @ 17:15:31
Postat av: Ingrid N.Ingrid N.

Spännande att få besked om namn och kön.

Kurrr Ingrid.

2011-11-19 @ 17:22:07
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Busungarnas Sussie

Så fina dom är och jag väntar också med spänning på att få vet temat för kullen. :) Här händer - som vanligt - ingenting! ;) kram

2011-11-19 @ 18:16:56
URL: http://www.busungarnas.se
Postat av: Marie

Då är vi två, Therese! Hur jag ska orka lämna ifrån mig dessa gryn om 11 veckor 3 dagar ;) det vet jag då rakt då inte!!



De är så ljuvliga, men rackarns vad svårt det är att få till bra bilder. Trots att de är så små är de förvånandsvärt rörliga redan.



Kram

2011-11-20 @ 18:19:06
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0