Björn och Duvan har fått bebisar!

I dag har Duvan som finns hos Elisabeth och Lubov Sibiri i Gävle fått 4 kattungar! Det är min foderkisse Björn (Ryzhko) som är den stolte fadern, och bebisarna är alltså halvsyskon med min Mytologikull!

Duvan var så duktig, och på drygt 2 timmar föddes det 3 killar och 1 tjej. Ena killen är svartmönstrad med mycket vitt, och de två andra är svartmönstrade och jag skulle tro att de kommer att se ut ungefär som Plutus i färgerna. Honan som är en padda med vitt är så otroligt läcker, och det ska bli så roligt att få följa deras uppväxt!

STORT GRATTIS TILL DE SMÅ UNDERBARINGARNA!

Här kommer ett par bilder som jag fått på dem, som Elisabeth tagit



  

Kommentarer
Postat av: Marie

Stort stort grattis från oss till Liris underbara farmor Duvan och hennes vackra bebisar! Mina ögon dras såklart till den vackra paddan, nu när vi har "mallen" för hur hon ska se ut. Så beställer jag en likadan om sisådär 2 år ;)

Kramis

2011-05-25 @ 09:56:31
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Ingrid N.

GRATTIS till Elisabeth Duvan och Ryzhko och lite till dig för helsöta småkissar. Skall bli spännande att följa dom och om det inte vore katt-fullt här hemma.!!!

Kramar Ingrid.

2011-05-27 @ 17:22:28
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Grattis till en fin kull och paddan.... suck så vackert mönster hon har. :) kram

2011-05-28 @ 22:36:38
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0