Bilder från Umeå-utställningen!

Fick några nya bilder på mailen i kväll från Gunilla Falk, Deltas Sibiriska Katter i Umeå. Även fast det var över en månad sedan var det så fina bilder på Cecina så jag bara måste få visa dem här. Tack snälla Gunilla för att du delar med dig, och att jag får låna dem =)

Till helgen i Bollnäs blir det ännu en utställning för Cecina, och jag hoppas hon är lite mer avslappnad denna gången. Även om man inte ser på bilderna att hon ser orolig ut, så var hon inte så glad sist! Men förhoppningsvis vänjer hon sig, och förstår att det inte är så farligt ;-)

Cecina 9 april 2010, drygt 6 månader gammal




Cecina hos matte






...och hos domaren


Måste också få lägga upp en bild på vackra systern Liris <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefina bilder på vackra tjejer!

Verkligen kul att det finns proffs som fotar sig runt bland katterna ibland ;-)

Jag fick också några på Gino som snälla Gunilla skickade.



kram

Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad snabb du var på att lägga ut dom. :)



Håller tummarna för att allt kommer gå bra på utställningen, hon som även med inför uttagningen av NOM:en. :D kram



Lotta, tusen tack för snälla ord. Bara för er andra, jag har inte betalat henne för att säga så. ;)

2011-05-15 @ 20:47:53
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Therese

Vad söta de är!! Om ni ska till Bollnäs i helgen är ni välkomna förbi här på vägen om ni har tid. Vi bor ju bara ett par kilometer från E4:an :D

2011-05-15 @ 21:48:33
URL: http://www.fernlunda.blogspot.com
Postat av: Kicki

Therese, det vore ju hur skoj som helst att få se Olona =D På lördag morgon blir det nog svårt för vi startar ca kl 05.00 härifrån ;-) Men kanske om vi kommer iväg i bra tid från Bollnäs på söndag efter uställningen!!! Jag tar med ditt nummer så hör jag av mig och ser om det passar!!!

2011-05-15 @ 22:11:55
URL: http://lince.se
Postat av: Marie

Åh superfina bilder! Bilden på matte och Cecina ser ni ju ut att ha riktigt roligt båda två (tur att det inte finns "ljudbilder") ;)



Fick också bilder från Gunilla igår (tack snälla!!). Ska lägga ut dem i bloggen så fort jag hinner.



Så vackra flickor vi har :) Åh vad jag tycker det är trist att jag inte kan följa med till Bollnäs :( Hade varit superkul, får nog erkänna att jag tycker det här med utställningar är så mycket roligare än jag trodde det skulle vara från början :)



Kramis

2011-05-16 @ 10:32:43
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Ingrid N.

Fina bilder men jag gillade speciellt den där du ser så glad ut. Tänk på att humöret smittar. Nu på nästa utställning. Väntar på rapport.

Ingrid.

2011-05-17 @ 19:12:56
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0