Ny klätterställning till kattungarna!

Kände mig lite shoppningsugen, och gick in och kollade lite på tyska ebay. Lilla klösträdet som jag har där kattungarna är har blivit i så dåligt skick, och dessutom känns det en aning litet nu när alla börjar härja där! Musse (Plutus) tog sig i alla fall upp på andra hyllan i går och försökte hoppa ur hagen, så till helgen tänker jag plocka bort hagen så de får lite större yta.

Hur som helst hittade jag ett lagomt stort och inte allt för högt. 120 centimeter verkar vara en bra höjd. Jag vann i alla fall budgivningen och priset slutade på 516:- inklusive frakt hem till dörren från Tyskland. Helt okej tycker jag, även om frakten var den största delen av kostnaden. Nu håller jag tummarna för att det dyker upp under nästa vecka!

Så här ser det ut. Visst borde småttingarna, och även de större katterna förstås, gilla detta?

Kommentarer
Postat av: Carina

Kanon fint klös träd till dina söta ulltottar



Kram från mig o katterna

2011-03-23 @ 15:32:13
URL: http://www.fairlines .net
Postat av: Emil

Jag har snickrat ihop en liten kattwidget till blogg.se som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)



Tack på förhand

Emil

2011-03-23 @ 18:06:13
URL: http://bilderpakatter.blogg.se/
Postat av: Marie

Jättefin, tror småbusarna kommer att älska sitt nya klätterträd. Vet du att Liris önskat sig ett exakt likadant ;) vi har tittat på det länge, det är tänkt att stå inne på husse Leos rum. Men okänsliga husse säger att vi inte behöver fler nu :S Två stora och ett mindre + 2 klöspelar är väl inte mycket när man har så många klor som måste vässas och så mycket klättring att göra ;)



Kramis

2011-03-24 @ 12:37:21
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0