Herre på täppan, eller rättare sagt Bellona =)

I går var det dags för Bellona att inta tronen, eller rättare sagt översta hyllan på klätterträdet. Hööögt uppe för en liten misse, men minsann, tog hon sig inte dit helt själv! Först i kullen =) Passade på att fota lite innan jag plockade ner henne igen, för jag var rädd att hon skulle trilla ner eller bli puttad av Cecina som tyckte det hela var jätteskoj!

De är för övrigt det trädet som jag ska byta ut mot det nya jag beställt!


Oj, vad högt!!! Ser hon ut att tänka!


Men visst kan jag sitta här och se söt ut om du vill!
 


Kommentarer
Postat av: Margita

Hennes uttryck gör att jag smälter!! Vill ha henne! ;)

2011-03-25 @ 19:49:36
URL: http://sengas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0