Caelus har haft besök, och ny film utlagd.

I helgen har Caelus fått besök av sin nya familj, och jag tror nog att han charmade dem ordentligt den lille nallebjörnen. Nu är i alla fall även Caelus tingad på riktigt och han kommer att flytta till Svensbyn utanför Piteå och bli en del av familjen Sandberg =) Alla fyra kattungarna har hittat jättefina nya familjer att flytta till och det känns jättebra för en "hönsmatte" till uppfödare som mig!

Här är Caelus med sina nya småmattar Renée och Regina. Jag tycker de ser rätt så nöjda ut alla tre <3




I morse filmade jag lite igen, men det är inte lätt att fånga dem då de är så snabba. Endera springer de utom synhåll för kameran, eller så gör de som Aurora gör här på filmen - går nyfiket rakt in i kameralinsen för att kolla vad jag sysslar med. Men ni får hålla tillgodo med denna blandade kompott som blev....

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Är lite slö och kommentarer bara i ett inlägg, men oj vilka vackra bebbar du har hemma och stora, i synnerhet lilla vackra Aurora! ♥



Så kul att se o jämföra mot mina änglar, det ska bli jätteintressant att höra vad du tycker om dom. Shekinah hamnar ju nu i Sundsvall (eller eg i Sundsbruk), men jag har rekommenderat era gruppträffar så hon dyker nog snart upp. ;)



Mycket spring och bus i dessa ben och duktiga på att klättra är dom också! Skulle gärna velat fara ner o hälsa på innan dom flyttar men jag får njuta av dom via dataskärmen istället.



Pussa alla mysiga kattunge-magar. kram

2011-03-27 @ 20:36:27
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Lotta

Tjejerna ser verkligen stolta ut där de sitter med sin blivande lilla misse i knät! Hos dem kommer han nog att få mycket mys och bus!



Det verkar inte lätt att få dessa små filmstjärnor att göra som du vill =) Underbara hela högen <3



kram kram

Postat av: Anna-Lena

Åhh vad härliga de är :-)

Blir såå sugen på en till men misstänker att varken Sera eller hennes husse skulle uppskatta det ;-)

Kram Anna-Lena

2011-03-28 @ 15:14:34
Postat av: Marie

Vilka härliga bilder på Caelus nya småmattar, jättefina alla tre ♥♥♥ Känner så väl igen känslan både hur glad jag var men framför allt glädjen hos barnen. Kan fortfarande få tårar i ögonen av glädje när jag ser lyckan hos barnen när katterna sover eller gosar hos dem. ♥♥♥



Jättefina bilder på småttingarna, de är så underbara ♥♥♥♥

Kramis

2011-03-28 @ 19:16:43
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Monica

Lillmattarna ser verkligen lyckliga ut och kommer att få en härlig tid tillsammans med sin nya familjemedlem.



Kattungefilmer får jag aldrig nog av. De är för härliga. :)

2011-03-28 @ 22:35:39
URL: http://www.monicap.se
Postat av: Carina

Barnen ser hur lyckliga ut som helst.

Jätte roligt att se små missarna busa omkring,

dom är sååå fina



Kram Carina

2011-03-29 @ 13:20:27
URL: http://www.fairlines .net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0