Ännu en film på kattungarna!

Eftersom det är flera av de nya hemmen som inte bor så nära att de kan hälsa på dem med jämna mellanrum så ska jag försöka vara lite duktigare att filma denna kullen än de tidigare. Även om man ser mycket på bilder så blir det en helt annan sak då man ser hur de rör sig och busar.

Idag är Emil sjuk så jag är hemma, och passade därför på att filma dem när det var bra ljus. Ska beskriva lite om de fem olika segmenten som finns med på filmen. Det är inte helt lätt att filma dem, och för det mesta kommer de bara rakt fram till mig då jag sätter mig i hagen och det blir svårt att filma då de klättrar över mig ;-) 

1. Först har vi Aurora och Plutus som leker vid lilla klöspelaren
2. Plutus och Cecina busar. Lille Plutus är väldigt tuff och inser inte hur mycket större Cecina är!
3. Moira ligger och studerar och tar det hela med ro. Hon har blivit så smal lilla gumman så det är bra att bebisarna börjar äta mer och mer riktig mat.
4. Caelus ser Bellona gå förbi och planerar attack på syrran.
5. Bellona vandrar runt och Cecina och Moira ligger bredvid.
6. Aurora och Caelus har brottningsmatch och kör "jagis". Bellona studerar dem!


 

Kommentarer
Postat av: Marie

Men de är ju så otroligt fina alla fyra ♥♥♥♥ Och vad de har vuxit, inte klokt! Det är ju stora nu! :)



Kramis

2011-03-17 @ 11:40:30
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Full fart, precis som det ska vara! :) kram

2011-03-18 @ 09:25:00
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0