ROSA blev det....

Om två veckor ska jag ställa ut Cecina för första gången, och eftersom hon är blå och en riktig liten prinsessa tyckte jag att jag bara MÅSTE sy ett nytt burskunke till henne. Rosa skulle det vara så klart!!! Köpte två tyger som jag tyckte skulle passa, men jag måste erkänna att det såg mycket mer "snällt" rosa ut i affären - mer åt laxrosa!

Hela dagen idag har jag tillbringat vid symaskinen, och OJ vad rosa det blev!! Hade inte riktigt tänkt att det skulle bli SÅ intensivt, men å andra sidan lär ju ingen missa lilla sötnosen då ;-)

Cecina var väldigt hjälpsam med sömnaden, och vid ett par tillfällen fick jag lyfta undan henne så att hon inte skulle komma i vägen för saxen!

Här provligger Cecina sin nya burklädsel:





Kommentarer
Postat av: Marie

Men ÅHHH vad duktig du varit idag!! jättefint blev det, och sjävklart passar rosa bäst till den lilla blå sessan ♥♥♥



Kram

2011-01-06 @ 21:25:50
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna-Lena

Oj oj oj vilket hästjobb, förlåt katt ska det visst vara ;-)

Måste ta och fixa min symaskin så jag kan sy egna burskynken till Sera jag med.

Härligt att Cecina känner sig engagerad och delaktig i arbetet :-)

Kram/ Anna-Lena

2011-01-07 @ 00:49:49
Postat av: Marinettes

Det blir jättefint Kicki och alla kommer att kolla in den fina burklädseln och prinsessan Cecina.

Postat av: Vilma

Såklart ska lilla sessan ha ROSA♥♥♥

Superfint♥♥♥

2011-01-07 @ 09:05:10
URL: http://isonzo.bloggplatsen.se
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så duktig du är Kicki!! Hon kommer verkligen sticka ut och synas vackra prinsessan. ♥



Nej, jag kommer tyvärr inte (i dagsläget) till S-vall. Kanske far över dagen (utan katt) för sugen är jag. Däremot har jag tänkt anmäla Sakhi till utställlningen i slutet av april. Då hoppas jag vi ses - ell kommer du upp till Umeå, början av april? kram

2011-01-07 @ 12:45:57
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0