Lite fler bilder

Nu har jag sovit ett par timmar och det har varit lugnt och fint i bolådan. Cecina är nyfiken och håller sig i närheten, och Moira accepterar hennes närvaro =)

Som jag svarade i förra inlägget så blev det alltså två tjejer och två killar även i denna kullen. Tänk så perfekt det kan bli <3 Pojkarna är väldigt lika varandra - tror det blir svartspotted utan vitt. Den ena är lite mörkare men annars ser jag ingen skillnad. Den ena lilla paddan (eller det är hon som är störst) har vitt på sig, och blir nog en f 09 24 medan jag tror den andra är utan vitt. 

Moira är väldigt bevakande så jag har inte rört runt så mycket med dem. Man får gärna klappa Moira och bebisarna i lådan, men så fort jag lyfter någon av dem kommer hon och hämtar tillbaka sin bebis!

Vägde alla igen och de har ökat i vikt allihopa så det är otroligt skönt!! Nu måste Maya och jag sätta oss ner och klura ut vad vi ska ha för namn-tema denna gången =)

Jag kan fortfarande inte riktigt smälta att det blev hela FYRA stycken!! I och för sig så stämde vikten mot förra kullen, men eftersom veterinären bara såg 2 på ultraljudet och han har haft rätt de två andra kullarna trodde jag på det. Men det blev ju bara en glad överraskning ;-) Tänk att Björn fick till det så bra, trots hans lite "speciella" teknik - lilla underbara killen <3

Här är några nya bilder:

Den mörkare av killarna


Tjejen med vitt


Den mörkare tjejen


Kattungehög =)

 
En väldigt nöjd mamma med sina små <3

  


Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så otroligt nöjd Moira ser ut när hon ligger med kullen. Extra kul att Cecina får vara med o hjälpa till. kram

2011-02-11 @ 13:44:02
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Ingrid N.

Dom ser redan fina ut de små raringarna. Tjejen med röd prick på huvudet är just nu min favorit. Nyfiken på vad ni hittarpå för namn.

Kurrrr Ingrid.

2011-02-11 @ 15:28:15
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Marie

Ljuvliga små ♥♥♥♥ som sagt Leos absoluta favorit lilltjejen med fläcken i pannan. Båda är ju paddor, så båda två är nog mina favoriter ;)



Jättefina bilder, och duktigt av Moira som låter Cecina får vara med lite också. Stort steg med tanke på hur hon gillade Nessas bebisar för några månader sedan...



Väntar täta rapporter och bilder såklart. Och jag kommer gärna och snusar på bebisarna när mamma och bebisar orkar med besök. :)



Kramis

2011-02-11 @ 16:46:36
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Stort GRATTIS till kattungarna!

2011-02-11 @ 17:34:52
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0