Fyra små underverk <3

Det är så roligt då ögonen öppnas och man kan se deras personlighet speglas. De får ett helt annat utseende bara över en natt, och med pigga nyfikna ögon börjar de utforska världen. Även om världen än så länge bara är bolådan och mamma Moira och extramamman Cecina förstås. Vi människor också så klart som är där och ska titta, och beundra dem hela tiden. Har försökt fota utan att använda för stark blixt och tagit på långt håll med zoom och diffusor för blixten. Har försökt ljusa upp dem i Photoshop och tycker jag lyckades rätt bra ändå =)

Här är Plutus som ännu inte riktigt fått upp ena ögat, men söt ändå och störst av killarna:
 

Sedan Caelus som i morse helt plötsligt hade öppnat båda ögonen:
 

Sen har vi brudarna! Emil tyckte de såg ut som siamesiska tvillingar på bilderna. Bellona till vänster och Aurora till höger. Bellona har inte riktigt fått upp ögonen fullt ut ännu:
  




Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Underbart ljuvliga och jag bara tjatar på om vackra Aurora... ;) kram

2011-02-21 @ 19:06:35
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Ingrid N.

OJ vad dom utvecklats redan och ser äldre ut än vad dom är. Skall bli så roligt att få träffa dom i verkligheten, framöver.

Kurrr Ingrid.

2011-02-21 @ 19:09:22
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Lena

Helt underbara !!!

Jag tror jag kan börja tjata om Aurora jag också..

Hon ser redan helt fantastisk ut.

Men syskonen är fina de också..



Kramis Lena och sibbarna i Kåge

2011-02-21 @ 22:30:51
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna-Lena

Så otroligt snygga kattungar!

Blir såå sugen men jag tror varken att husse eller Sera skulla uppskatta ytterligare en katt i huset.

Hoppas i vart fall att jag kan få komma och kika på dem om någon vecka, är såå sugen :-)

Kram Anna-Lena

2011-02-22 @ 00:15:50
Postat av: Lotta

Ljuvliga allihop!



Tänk vad mycket nytt och spännande de där små ögonen ska få syn på! Stolsben, stora fötter, mattfransar, sladdar, golvlister, en och annan människonäsa som dyker upp...



kram från mig och nosgos till mamsen och syrrorna o brorsorna från Gino

Postat av: Marie

Åh vilken små sötnosar, kan inte se mig mätt på dem.♥♥♥♥



Min favorit ja... hon blir ju bara sötare och sötare.. Bry dig inte om att räkna kattungarna så noga nästa gång jag hälsat på. ;)



Kramis & pussar på små tjockmagarna från oss alla

2011-02-22 @ 14:32:38
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Louise

Vanvettigt söta!!!! Vill ha! Vill ha! Har ju varit kär i både deras mor och mormor: De har något visst som har gått i arv!:-)

2011-02-23 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0