Björn (S*Nikopeja´s Ryzhko) nu kastrerad!

Jag kan även meddela alla vackra kattdamer där ute att Björn nu har blivit kastrerad. Efter att ha fått 3 kullar och totalt 13 underbara avkommor så känner jag att det är mer än vad vi hade kunnat önska oss! Därför är han nu färdig i aveln och kommer så snart sista kullen registrerats att övergå till fodervärdens ägo.

Tack snälla AnnBritt med familj för att ni tar så väl hand om honom, och för att du alltid ställt upp och lånat ut honom när jag behövt hans "tjänster". Jag är jätteglad över att ni stått ut med hans vackra allsång, och för att han kunnat vara fertil så pass länge ändå. Lycka till med lilla Björn-busen i framtiden!! Goare katt kan man inte hitta <3

Kan även tillägga att i vanlig ordning fick han stående ovationer över sitt temperament hos veterinären. Jag tror faktiskt han har charmat de flesta som kommit i hans väg! 

Här är en bild av honom sedan i våras:

Kommentarer
Postat av: Marie

Klart denna fantastiska kille även visar upp sitt otroliga temperament hos veterinären. En superkille, det blir roligt att följa hans avkommor längre fram. Jag håller tummarna att jag får chans att träffa denna underbara kille även längre fram för han är verkligen väldigt speciell :)



Kram

2011-08-12 @ 13:06:40
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Annbritt

Björn hälsar att alla flickor både katter och mattar är välkomn att gosa med honom! Bara mysigt! Kommer på utställning i september, kom till min bur säger Björn / matte



2011-08-13 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0