Smått och gott....

Får väl försöka klämma in lite av helgen i ännu ett inlägg! Utställningen får komma i ett eget =)

Vi började med att besöka Carina och Fairlines uppfödning på vägen in till Umeå! Där har lilla My 3 underbart söta kattungar, men klantiga jag glömde kameran i bilen. Jag vet att Marie och Ingrid hade med sig sina kameror in så jag hoppas att de delar med sig *blink blink* 

Sedan checkade vi in på hotellet, och lämnade kissarna innan vi åkte till Gunilla och Deltas och beundrade hennes små änglar och passade på att beställa pizza! Tusen tack både Carina och Gunilla för att vi fick komma och hälsa på era små underverk, och jätteskoj att träffas igen!

Här är ett axplock av alla bilder jag tog på änglarna <3










Nog är det märkligt, att trots att man har kattungar hemma blir man lika förtjust då man får träffa andra små underbaringar!

På lördagen fick vi chansen att åka och hälsa på en av mina stora kärlekar <3 Frost! Han är ur Isas första kull och kommer från Susannes uppfödning Laxforsens. Tack Ida för att vi fick komma och våldgästa!!!

Här är killen - notera ögonfärgen som ändå inte gör sig rättvisa på bild!






Till sist vill jag lägga in en 1-års hälsning från på S*Lince´s Notte som tillsammans med sina syskon i Dygnskullen fyllde år i söndags! Det är så roligt att få rapporter och bilder!! Tack snälla Terese och Peter =) Gino fick jag ju till och med träffa i egen hög person på utställningen!!

Notte 1 år
 

Cool kille

Kommentarer
Postat av: Marie

Superlativen håller på att ta slut för mig.. ;)

Otroligt fina bilder på Gunillas gullnosar. Tur att du bara visade ett "axplock" från fototillfället, annars hade det här inlägget blivit sisådär 1 mil långt ;)



Så till denna vackra kille som heter Frost ♥♥♥ (nu säger jag det med samma hängivelse i rösten som du alltid gjort! ;) ). Skulle egentligen inte följa med dit, då jag var trött så jag nästan stod och sov. Men i sista minuten så hängde jag med till honom ändå. Vilken tur! Fantastiskt roligt att få se honom och hans fina kompis Nemo :)



Första bilden på honom är jättefin Kicki, som sagt hans ögon kan man bara inte motstå. Sån läcker kille färgen, uttrycket, ögonen och storleken! perfekt Stort tack till matte som tog emot oss trots att hon hade annat inplanerat.



Och så vackra Notte, grattis i efterskott! Vacker kille precis som sina syskon ♥♥♥♥



Kramis

2011-04-11 @ 20:52:47
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Oj, vad du har hunnit vara flitig och lägga ut massa blogginlägg. Älskar bilderna på änglarna, så härliga! Sen håller jag med Marie, vilken snygg kille på Frost! ♥ kram

2011-04-18 @ 19:35:46
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0