Musse in action :-D

I eftermiddag var vi ute i Birsta (vårt köpcentrum) och gick in på Biltema för att köpa nya torkarblad till bilen. Då detta normalt är makens område har jag inte så bra koll på vad som finns där, men så hittade jag en kattleksak för endast 19:-!!! som man skulle hänga i dörröppningen mellan två rum. Var så klart tvungen att köpa den för att se om den var rolig, och GISSA om Musse blev galen i den? Ingen annan fick en chans att leka med den, även om Caelus gjorde några tappra försök, och nu har han flugit runt som en vettvilling i evigheter ;-) Jag har verkligen fått mig många goda skratt åt honom <3 Hans farmors mor kallades Zessna för att hon tycktes kunna flyga, och den genen verkar ha gått i arv!

Här är en bildserie på busungen, klicka på de små bilderna för att se dem större!



    
    

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha ha vilken stil han har! Är det verkligen en katt, ser mer ut som en flygekorre eller nå´t =)

Underbara bilder!!

Tittade igenom några äldre inlägg och du är verkligen superbra på att ta fina bilder!! Kullen är underbar! Så kul att få följa deras uppväxt!



kram o mjau

Postat av: Ingrid N

Skoj!! :)

Ingrid.

2011-04-06 @ 22:48:51
URL: http://isrosens-bilder.blogspot.com
Postat av: Eva

Hej! Ja, nog ser lille Musse ut att brås på Zessna ;-) Både Zessna och Mi-Ke (farmor i släkten) är dessutom jättebra på att jaga (speciellt småfåglar) så nog verkar det som om Musse fått detta i arv...

Kramar, Eva

2011-04-07 @ 07:35:48
URL: http://www.nikopeja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0