Klätterträd!

Då jag har fått många frågor var jag köpte det nya klätterträdet tänkte jag att det är lika bra att länka dit från bloggen. Det är som sagt på tyska ebay som jag hittat både det grå som jag har till kattungarna, och jag har även köpt ett vitt som står i vårt sovrum.

Eftersom jag inte kan tyska så har jag översatt genom googles språkverktyg, och sen har jag kollat att säljaren kan leverera varnorna till Sverige också. Betalningen har jag gjort genom PayPal och det har varit snabbt och smidigt. Bägge gångerna har jag haft paketet hemma inom en vecka!

Den jag köpte förra veckan ser ni här och den jag köpte i höstas är denna, fast vit och priset var ca 360:- inklusive frakt:
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0