Ingen 8 veckors rapport idag!

Rapport med nya bilder får komma efter helgen, för strax åker jag till Umeå på kattutställning och är inte tillbaka förrän på söndag kväll! Har tagit några bilder i morse som jag ska lägga ut när jag hinner, och har även vägt småttingarna, som inte är så små längre. 

Kan i och för sig rapportera att kattungarna fick sin första vaccination i morse, och de skötte sig otroligt bra! Ingen sa ett knyst förutom Caelus som pep till lite precis då de stack in nålen!

Det är Cecina och jag som åker tillsammans med Liris och Marie, och Ingrid och Po. Det ska bli jätteroligt att komma iväg en helg, och träffa en massa trevliga kattmänniskor. Även skoj att 3 av 5 kattungar i Flodkullen är med, och så ska Gino ur Dygnskullen med sin matte Lotta också dit! 

I kväll ska vi åka och hälsa på Deltas och Gunilla med kissar - hon har 5 stycken 6-veckors kattungar hemma <3 Vi ska också försöka titta förbi en snabbis hos Fairlines och Carina som också har 3 små sötnosar hemma!

Fortsättning följer, och jag har datorn med mig. Jag hade inte tänkt det, men så blev jag ändå tvungen att ta den med på grund av jobbet, så då kanske det kan hinnas med en liten rapport här också som bonus!


Kommentarer
Postat av: Marinettes

Oj, va' ni ska hinna med mycket. Önskar er alla lycka till i Umeå!

Kram!

Postat av: Gurli

Lycka till på utställningen:) Kör försiktigt hem!

Kram från mig och Lotus

2011-04-08 @ 23:18:00
Postat av: Anna-Lena

Önskar er alla lycka till och ha en trevlig helg!

Kram Anna-Lena

2011-04-09 @ 06:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0