Nya bud!

Ibland tar saker och ting snabba vändningar!! Eftersom jag inte var helt säker på könen, så kom två uppfödarvänner hit och kollade in mina 5 "killar"! I en första anblick tyckte vi alla att det såg ut som pojkar, men så blev vi plötsligt osäkra på 3 av dem! Under ett antal timmar var det tre små kissar som plötsligt blev den, i stället för han! Tog rumpbilder och mailade till andra kunniga, men det var fortfarande osäkert! 

Sen i kväll, då annan kompis som också är uppfödare fick höra om dilemmat erbjöd hon sig att komma hit och kika! Helt plötsligt utan tvekan så hade jag 3 honor och 2 hanar i bolådan i stället ;-) Tack Anna o  Andrietta för att ni kom hit och klargjorde detta med en sån proffsighet! Visst är det tur att det finns de som är erfarna då man själv är nybörjare??

Nya bud och nya förutsättningar!! Vissa spekulanter besvikna, och andra väldigt glada!!

Men lyckligast är nog ändå jag över att jag har 5 underbara små kattungar som trivs, växer och mår bra oavsett hur de ser ut i rumpan ;-D 

Nu måste namnen uppdateras lite, jag måste ta mig tid och fota alla 5 och lägga ut dem på hemsidan också!

Raringarna sover i en hög:


 

Kommentarer
Postat av: Gurli

Lycka är att småkissarna och Nessa mår bra. Flickor eller pojkar spelar mindre roll, Dom är alla jättesöta :) Kram från mig och Lotus

2010-09-26 @ 22:35:56
Postat av: Lena

Jag känner igen det där. Då jag hade 7 i kullen så var det först 6 hanar och 1 hona.. Det var många ändringar där innan det till slut blev 3 hanar och 4 honor. Jag har aldrig varit med om att det var så svårt att se.

Men huvudsaken är att alla mår bra. Och fina är de oavsett !



Kram Lena och alla sibbar hälsar åt dina sötnosar.

2010-09-26 @ 23:25:46
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: Marinettes

Ja, nog är det viktigast att dom mår bra, om det är prinsar eller prinsessor kommer i andra hand. Nu ser vi fram emot bilder på sötnosarna.

Grattis än en gång och pussa på dom massor.

Postat av: Gunilla, S*Deltas

Ja, så kan det bli ibland men jag håller med dom andra, viktigast är ju att alla småttingar mår bra. kram

2010-09-27 @ 15:05:56
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Jättefina men Po svart-vita pojken.är ju bäst tycker jag.

Kurrrr Ingrid.

2010-09-27 @ 17:41:57
URL: http://isrosen.se
Postat av: Thilde Vinderå

Håller med Ingrid! Po är ju klart gulligast. Fast alla är ju jättefina. Längtar tills det kommer fler bilder... :)

2010-09-29 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0