Po och hans nya familj på besök

I dag har Po haft besök, både av Ingrid som kommer att köpa honom och även av familjen Vinderå där han kommer att bo! De leker mer och mer och nu både äter de, och går på lådan. Liris var först att göra "nummer 2" på lådan idag, så jag var så stolt över henne =)

Här är Po med sina blivande småmattar Nora och Thilde. Notera den fina leksaken som Thilde håller i som Nora hade gjort åt Po:


Isonzo försöker sig på lilla klätterpelaren:


Olona leker:


Liris i närbild:


Cecina visa sin goa mage:

 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi längtar tills på fredag!! Olona ser ut att vara ett riktigt busfrö :)

2010-10-27 @ 20:43:50
Postat av: Ingrid N.

Tur att du fick bättre foton än jag i dag. Dom är härliga småkatterna. Cesina ser inte vit ut på fotot heller, gämför med bollen.

Kurrrr Ingrid.

2010-10-27 @ 22:12:50
URL: http://isrosen.se
Postat av: Anna-Lena

Åhh vad härliga de är, ska bli jätteroligt att se dem live!

2010-10-28 @ 08:38:55
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Dom är så otroligt underbara! Tur jag är inte där, jag skulle nog kattnappa hela högen.... :D kram

2010-10-28 @ 09:47:30
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: Lena

Men jag blir så kattungesjuk när jag ser dina

småttingar så jag

måste nog sluta komma in här på besök..

(kommer inte att hända)

Jag som ska vänta med kull ett tag..

Hur ska DET gå?



Pussa dem från mig !!!

Kramis Lena och sibbarna i Kåge som inte längre är så där små och söta som dina småttingar.

2010-10-29 @ 11:21:07
URL: http://miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0