Mitt bland alla kattungebilder...

... kan jag inte låta bli att lägga ut en bild på den stolta modern! Min underbart vackra snöprinsessa som är en sån fantastisk mor till sina små <3 Hon blir bara vackrare och vackrare denna tjej, och moderskapet klär henne lika bra som dräktigheten gjorde! Jag tror nog det var bra att hon fick bli 2,5 år innan första kullen för hon är så lugn och trygg som mamma, och bara...ja, helt underbar!!! Åter igen, fast det var ett tag sedan nu. Tack snälla Eva för att jag fick förtroendet att ta hand om denna fantastiska dam!

Love you Nessa <3


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Ja nog är hon vacker alltid!

Bilden du har lagt ut på henne sovandes med alla barnen är helt underbar, har tittat på den hur många gånger som helst idag.

Men min stora kärlek heter ju som du vet Sera och gud så lyckliga vi är som fått lov att köpa henne av dig! T o m maken som inte var lika sugen på husdjur som mig och dottern är nu helt förlorad ;-)

Hon är helt underbar denna katt och jag blir lika förvånad varje dag över hennes otroliga personlighet. Kramar i massor från oss i Fagervik till dig och alla familjemedlemmar, tvåbenta som fyrbenta!

2010-10-01 @ 22:52:34
Postat av: Marie

♥ Underbara vackra Nessa♥ vem kan motstå denna ljuvliga isprincessa?! Mitt hjärta kommer alltid att klappa lite extra för henne som en av de första Sibbarna som fick mig att våga börja drömma om en egen Sibbe hit hem. Och jag hoppas och tror att vår lilla ♥Liris♥ kommer att ta efter sin vackra mamma till både utseende och temperament.♥



Kramar i massor

Marie

2010-10-02 @ 14:49:00
URL: http://www.hoya-marie.se
Postat av: Ingrid N.

Ja vackra Nessa har mognat ytterligare och blivit tryggare och ännu goare sedan hon fått sina kattungar.

Kurrr Ingrid.

2010-10-02 @ 20:51:54
URL: http://isrosen.se
Postat av: Lotta

En riktig prinsessa!

2010-10-03 @ 10:18:47
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/
Postat av: Hon är bra stilig. Och klok ser hon ut!

2010-10-05 @ 01:27:19
Postat av: Malin Åbbel Fjell

Det där ovan är jag! Skrev på fel rad! Men innehållet stämmer! ;0)

2010-10-05 @ 01:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0