Ställa ut kullen =)

Hurra vad jag är glad!!! I går bestämde jag mig för att jag ska prova att ställa ut Moira igen efter att hon har haft kull för att se om hon tycker det är mer okej nu, och det är även nästan ett år sedan då som hon ställdes ut senast. Tänkte att jag åker en dag till Gävle bara för att prova.... hon brukar normalt tycka utställningar är pest:-/

Då ringer Lotta idag som ska köpa Giorno och berättar att hon också ska ställa honom där. Hm, tanken växer fram att kanske det ska kunna gå att ställa kull då också - det behövs 3 kattungar ur en kull som är mellan 3-6 månader för att kunna göra det. Mailar till Eva som ska köpa Mattina och får höra att även de planerat att åka dit - med andra ord redan två av fyra kattungar klara för utställningen. Kontaktar då Seras och Nottes familjer och de är med på noterna!! (vilka kattungeköpare jag har vá ?? ;-) )

Nu har jag alltså knappat in anmälningarna åt dem också, så nu kommer om allt funkar alla 4 småttingarna att ställas ut då, och Moira kommer då även att tävla i avel! Längtar redan =) Nu gäller det att träna hantering så det ryker om det - fast det tränas och bollas redan så mycket med dem hela dagarna så jag vet inte hur vi ska kunna träna med dem så mycket mer förstås...

Dagens busungar:

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0