Nya filmsnuttar på kattungarna

Inser att man bäst ser hur de utvecklas då man ser dem röra sig. Har därför tagit en kort filmsnutt på varje kattunge idag bara för att man ska kunna jämföra med förra filmen som jag tog för ca en vecka sedan!

Notte och Giorno är inte lätta att fånga för bägge vill helst bara klättra på mig då jag sätter mig i lekhagen. Mattina och Sera kan mer leka lite på håll men grabbarna ska absolut vara där jag är.... Men en liten film blev det i alla fall på varje kisse =)

HÄR kan ni se filmerna 

Försökte få till en kullbild också, men jag kan bara säga att jag är SÅ imponerad på alla uppfödare som alltid får till så snygga kullbilder. En eloge till er!! De är ju aldrig stilla när de inte äter eller sover, och vill man ha med alla 4 ansiktena... nej det är omöjligt! Ungefär så här blir det då jag försöker ;-)



Kommentarer
Postat av: Susanne

Tre håriga bollar och bara en kattunge såg jag på filmerna! ;-D

2010-05-12 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0