Solokvist en tisdagkväll!

Ja, vad gör man då? Barnen är fortfarande i Turkiet, och kommer hem i morgon och Lasse ville åka upp till stugan ännu en kväll för att bygga på altanen. Vad gör jag då??? Jo - jag fotar kattungar!!! Konstig männsika tycker nog många och jag är nog benägen att hålla med - jag menar, hur många gånger händer detta på ett decennium? 

Men hur som helst, mysigt att bara vara ensam hemma (bortsett från 7 katter förstås) och jag ska faktiskt bara slappa och mysa resten av kvällen med ett gäng småkissar i soffan. Kanske till och med slå till på en cider fast det är tisdag!

Här är i alla fall lite bilder från kvällens fotosession. 

Vi börjar med Gino som helst bara ville vara ifred och sova. Han har precis haft besök av sin nya matte och lillmatte, så jag tror att han behöver vila lite nu. Men ett litet öga öppnade han i alla fall då jag kom med kameran:
   

Men snälla matte - får jag fortsätta sova nu? Okej, klart du får det lilla gubben!


Då går vi vidare till Mattina då. Jo, henne verkar det vara lite mer fart på. Men nedrans matte har satt för det stora klösträdet med tidningar. Hur ska jag då komma högst upp?


Jag lägger mig väl och ser söt ut i stället då! Det gäller ju att konkurrera med syrran som alltid vill sitta så snyggt och posera framför kameran. Själv har jag sällan varken tid eller lust med såna fånerier:


Var har vi Sera då? Hon sov visst också men sträcker sig fint då jag kommer med kameran. Så klart - hon vill ju alltid vara med på bild:

Men så typiskt Notte - måste du alltid komma och störa då jag vill göra mig fin inför fotograferingen?


Såja, bättre! Är jag vacker nog nu?

Så till huliganen Notte. Vaddå? Skulle jag? Neeeej, det var inte alls jag som bet matte i huvudet i natt och absolut inte jag som välte ner den där blomkrukan...!


Hur skulle lilla söta jag någonsin kunna göra något sånt? Jag lovar - jag ÄR oskyldig! Ont förtal kallas det!

 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Låter som om du är helt normal och frisk. Jag ser klara sundhetstecken......./Kicki

2010-06-22 @ 18:51:40
URL: http://ahvanders.blogg.se/
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Underbara bildtext och helt otroligt underbara bilder, gillar bilderna på Notte. Jag kan verkligen se honom göra massa bus och rackartyg. ;)

2010-06-24 @ 20:05:11
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilken otrolig utveckling Sera har gått igenom!!!! Hon har verkligen blivit fin!

Puss till Giorno!

2010-06-25 @ 09:30:23
Postat av: Marinettes

Härliga bilder på sötnosarna och vackra Sera, puss på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0