Kattungar på altanen!

I dag har solen varit framme och det har varit jättehärligt ute. Självklart vill jag ju att småkissarna också ska få njuta av det fina vädret, och med Lotus och Nessa i rastgården kom jag på att vår altan faktiskt är jättebra för kattungar. Räcket är tillräckligt högt för att de inte ska kunna hoppa över och Moira fick ha sele på sig. Jag satte bara ett skydd vid trappan så kunde de härja fritt =)

De var lite avvaktande först, men sedan var det sååå roligt att skutta omkring bland trädgårdsmöblerna!

 





Moira övervakar dem noga, och hade väldiga problem då hon kom in för hon var övertygad om att någon liten kattunge blivit kvar på altanen, så jag fick gå dit med henne två gånger efteråt för att hon skulle inse att alla var med in igen. 










Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Men vilken smart idé! Dom måste verkligen ha tyckt om det. Förstår att mamma Moira dock var lite fundersam på om alla hade kommit in. :)



Våra katter har varit ute 7 timmar idag och Jivara ville verkligen inte gå in. ;)

2010-06-02 @ 19:56:38
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0