Den blomstertid nu kommer...

Så hade vi i går årets skolavslutning för barnen. Solen sken faktiskt på förmiddagen så man fick lite äkta sommarlovskänsla trots att det varit ganska kallt, och barnen var så klart glada och det bjöds på fin sång av både förstaklassare och treor =)

Här är Maya som fick en fin ros:
  

och sedan har vi Emil som vägrade klippa sig innan:


men på kvällen fick jag minsann kapa lite av det långa håret och det blev bättre tycker jag, även om jag inte fick klippa så mycket som jag ville:
 

Barnen ska ju åka med mormor till Turkiet på onsdag så lite kortare frisyr gör det skönare då. Även Maya åkte iväg till frisören idag så nu är båda barnen friserade innan resan:


Här är Lasse och Gino i går kväll då de slappade i soffan - det ser väl skönt ut?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Maya och Emil! Vad fina ni blev när ni klippte er . Ditt långa hår var ju fint också Maya, men det är jobbigt på semestern.Kram från mormor

2010-06-12 @ 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0