Åsså hade det gått 10 veckor....

Nu härjar de fritt i huset så väggarna skakar ibland. Glas, vaser och gardiner får man inte vara rädd om då man har 10-veckors kattungar hemma, det är sen sak som är säker! Men vad gör väl det då de sedan kryper upp i famnen och somnar kurrande och varma <3 Då glömmer man alla hyss de nyss gjort. Vi har kommit på att Gino är kullens morsgris, för så fort vi inte hittar honom så kan man ge sig på att han ligger hos Moira och myser.

I dag har vi haft besök av lilla Li 4 år och det var med lite skräckblandad förtjusning som de vågade leka med henne, men sen fick Gino sitta i knäet och det gick så bra så. Så här glad blev Li då, ett sött par eller hur?

   

Här är Mattina som slappar i solen med Notte som kudde:



Notte är stor och farlig som vanligt:



... men vart var Sera? Kunde inte hitta henne först men till slut så - här ligger hon och sover i sin nya transportbur som hennes mattar kom hit med i går. Hon kände nog att den var hennes, och med hennes egen kudde i också var det en jättebra sovplats.

 

Lotus övervakar dem skeptiskt:



Kommentarer
Postat av: Linda Öhlin

Fina, Fina, Fina Giorno!! han får mitt hjärta att smälta...

2010-06-21 @ 21:10:04
URL: http://www.smokymountain.se
Postat av: Monica

Fortfarande lika fina, allihop! Tänk, vad tiden går fort. Jag tycker det var någon vecka sedan de föddes...

2010-06-22 @ 12:26:04
URL: http://www.monicap.se
Postat av: Kicki

Linda - Ja, Gino är en riktig "pudding". Hans nya matte och lillmatte var här idag och jag tro de också håller med ;D

Monica - Tack! Ja, jag inser att 10,5 vecka nog aldrig gått så fort i hela mitt liv!!! Nu gäller det att njuta av den sista tiden riktigt mycket!!!

2010-06-22 @ 17:48:10
URL: http://lince.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0